Ä / H


  1. Mitt liv! Jag har aldrig i hela mitt liv varit såhär lycklig och det finns inga ord som kan beskriva hur lycklig jag är heller. jag önskar verkligen att alla personer någong gång i livet kommer att få känna på den lyckan som jag känner var eviga dag just nu. visst, mitt humör är inte alltid på topp men jag känner mig lycklig varenda dag! Och jag känner mig extra lycklig när jag är i närheten av Kim ♥
  2. Allt Som Är Rosa. Jag blir glad av rosa saker, jag blir glad av tjejiga saker. jag älskar att titta på söta rosa saker på internet och tänka " åh en dag ska jag äga alla rosa saker som finns"
  3. Päls. Aah, jag älskar fortfarande päls, efter att ha hittat en massa balla pälsjackor + en väska så har jag blivit helt frälst.. Hallelulja för Päls!



  1. PROV. Denna vecka har jag två stycken prov att göra i skolan, Svenska B och Historia A. Imorgon är det Historia A jag ska göra kl 13.00! jag är dunder nervös eftersom jag INTE KAN NÅGONTING och jag är seriös denna gång. ingenting har fastnat i min skalle fast jag har läst och försökt att förhöra mig själv. inga framsteg.
  2. Mitt Stökiga Rum. åh varför kan inte saker och ting städas av sig själv? eller varför föddes vi inte med egenskapen att kunna trolla bort allt stök ? som alla "häxor" gör i filmer. Simsalabim så är rummet rent, snyggt och prydligt.
  3. Julafton - jag älskar julen.. men mina julkänslor har försvunnit helt..
  4. Att Vakna & Sova - jag avskyr att gå och lägga mig.. varenda gång jag lägger mig för att sova tänker jag "shit.. det är flera timmar jag ska sova".. så får jag ångest, BARA för att jag vet hur många timmar det kommer ta för mig innan jag får vakna.. Sen när jag väl vaknar tänker jag "MEN VAFAN, låt mig sova".. ond cirkel..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0