Älskar / Hatar

 

  1. Vintern - snö , kyla = kärlek. jag har alltid gillat vintern ! en underbar jäkla vinterdag, kyla med solglimtar är nog det bästa jag vet. Sommaren svettas man och luktar illa. det gör man inte på vintern!
  2. Pälsmössa - Pälsmössan är otroligt populär i år och jag kan inte annat än älska den. Det är så otroligt läckert och gulligt att gå omkring med en gigantisk bäverfitta på huvudet! t.om jag funderar på att köpa en bara för att jag skulle vara så jäkla söt i en sån!
  3. Varm Choklad - mmm en riktigt stor kopp med varm choklad, marshmallows och grädde.
    det är också ett stort plus med vintern! alla dessa goda varma drycker
  4. Mitt nya löshår - nbytt löshår är det bästa som finns, fast det är fortfarande nästan "för" nytt för mig. det är så ovant , men om ett par veckor kommer det att vara precis som jag vill !''
  5. Mitt gamla löshår - som jag nu ska locka locka locka locka och locka tills jag får ett riktigt hollywood-fall på det, damn jag kommer nog nästan se ut som någon utav brudarna i "Charlies Angels" (70tals serien)
  6. PÄLS - päls är rätt oavsett när. jag älskar päls oavsett äkta eller ej. jag kommer aldrig att sluta älska päls. folk som försöker kasta över alla dessa videos där dom visar hur pälsindustrin fungerar i vissa länder, FU er .. jag tycker att päls är vackert OCH jag tänker inte titta på videosarna, jag tycker inte om att se djur lida, det gör väl ingen normal människa? men det får mig inte att sluta tycka att päls är vackert. bara för att vissa djur SLAKTAS fel i vissa länder får det inte mig att vilja sluta äta kött.. Kött är gott och päls är vackert. sen ni som är vegetarianer för att det är synd om djuren..Pffffft.. det är inte synd om djuren, det är synd om er!

 

  1. Den skrämmande trenden "jag-tror-jag-är-så-mycket-bättre-än-du-därför-ska-jag-försöka-trycka-ner-dig"
    yeah, det har blivit en trend har jag märkt, en gigantisk trend, oavsett ålder också. Det roligaste är att så många från mitt "tidigare liv" har börjat hört av sig och kallat mig det ena med det andra. Men jag kan inte annat är rycka på axlarna och tänka "Är det nu jag ska bry mig?" Ett litet "tips" bara, ge upp. För hur ni än försöker så lyckas ni inte, jag är för första gången i hela mitt liv otroligt lycklig över min situation / mitt liv. Så jag förstår inte riktigt hur ni ska försöka såra mig.. ?
  2. Att subway inte är gratis för mig och hanna - ja vi borde få äta gratis på subway så mycket snällt vi alltid säger om det stället, hur goda och underbara smörgåsarna är och hur vi längtar tills nästa gång vi ska få gå dit och tjocka i oss.. men neejdå, inte ens de kan vi få
  3. Cp-Mönstrade-blusar - Jag veeet att det är en trend att vara mamma just nu, men bara för det så tycker jag faktiskt att vi ska låta gammelmormor´s kläder vara. Men det verkar inte dagens ungomar tycka
  4. Att Sakna - ja jag har lessnat på att sakna, jag saknar kim, jag saknar mina kompisar , jag saknar allt och alla så fort jag inte är i närheten av dom, just nu saknar jag kim.. och jag saknar Hanna (fast hon bor 150meter ifrån mig) vad har jag drabbats av för "sakna-syndrome"?
  5. Min Chokladkalender som är tom - ja, varför fanns det inte hänglås på min adventskalender?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0