Älskar H&M

Idag älskar jag H&M!
satt och funderade på VARFÖR jag inte fått någon SMS-AVI fast jag beställt kläderna förra veckan, de stod att dom var "levererade" när jag kikade på deras hemsida.
Men när jag nyss kom hem såg jag att det hängde en påse från H&M, hade totalt glömt bort att min brevbärare som bor i trappen tar hem alla våra paket som kommer med posten, hur snällt är inte det?
så slipper man hämta ut en massa onödiga paket :)
sånt lyx gillar jag.


Så nu fick jag min efterlängtade BH , en illröd med matchande spets-trosor. så läckert!
3 par trosor till beställde jag och en ny kofta som är.. gammel-rosa-beige(..?!)
jag älskar att få nya kläder, varför beställde jag inte mer för?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0