Ännu Mer Plugg

Idag fick jag det bekräftat, jag kom in på skolan igen, till våren!
jag känner mig inte peppad alls men är det för att jag har vaknat på helt fel sida idag kanske?
såhär lite sömn tar död på mig..

Jag drömde nog ALLA drömmar man kan drömma någonsin tror jag.
jag drömde att benito dog, jag drömde att jag badade med en gigantisk späckhuggare mitt ute i havet, att kim gjorde slut, hannas lägenhet började brinna, att jag misslyckades på provet jag ska ha idag. Att kim var otrogen, att min mamma skadade sig i en bilolycka osv.
jag har sovit så otroligt jävla kasst inatt, så jag tänker inte vara trevlig idag.

Snart ska jag rosta smörgåsar och sätta mig i köket

jag har fått en jävla kallelse till tandläkaren den 28 december kl 07.50, dom kan glömma att jag tänker komma.
När fasiken ska jag ha råd att kunna gå till tandläkaren? föresten tycker jag tandläkare är hemska människor och jag är livrädd för tandläkaren! usch och fy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0