Big Is Beautiful

Jag har börjat att acceptera mig själv nu.
det jag ser is drop dead gorgeous OCH jag har börjat att tycka större kvinnor är mycket vackrare än skinny bitches .
jag skulle inte vilja vara 185 lång och väga 40 kilo nejnej tack!
Så vrickad är jag inte, en kurvig kvinna är en riktig kvinna.

Jag läser en blogg om en tjej som är större än medel och hon har verkligen ett hjärta av guld!
Jag blev faktiskt ledsen när jag läste hennes blogg om hur folk dömmer henne.

"Om jag skulle uppskatta min vikt just nu så är den säkert vid 170kg. 170KG! Jag har börjat få ont, jag vill inte ha ONT.
Därför vill jag gå ner i vikt. Inte för att jag vill bli "smal och snygg", för snygg är jag redan. Och smal, varför är det så eftertraktat? Inget jag strävar efter att vara. Det borde folk som läser min blogg veta. Och därför blir jag så jäkla ledsen när folk helt seriöst tror att jag hatar min kropp och ska börja banta."




Bara för att man är stor betyder inte det att man vill vara smal.
Den här tjejen stärker MITT självförtroende genom att bara finnas till och skriva, jag kan då enbart tänka mig vilken energi-knippe hon måste vara i verkligheten. jag tycker verkligen ni ska läsa hennes blogg. hon är helt underbar!



jag har verkligen förändrats som människa har jag märkt. jag dömmer inte folk lika mycket som jag gjorde förr.
förut kunde jag stirra på människor som inte "passade" i mina ögon, jag kunde snegla på dom , jag kunde dömma dom med blicken så att dom märkte. Men det har jag slutat med. vad tjänar jag på det?
man blir inte starkare av att dömma personer för hur dom ser ut, det är ingenting man kan göra någonting åt.
Det vissa tycker är FULT tycker dubbelt så många är vackert, trust me...

♥♥♥ kim har gjort mig till en så mycket bättre människa och det är jag otroligt glad över ♥♥♥




Kommentarer
Postat av: Sara aaaaa

Det är inge fint och vara riktigt smal, Långa och pinn smala dom ser bara fel ut, som att benen skulle gå av. Nä de ska vara lite och ta på ;). Jag vill gå upp i vikt, vill komma i alla bhsar som jag lagt undan för att komma i igen :( . siktar in mig på detta år som kommer :) . men sexpack ska jag även ha :P .

2010-12-21 @ 11:14:39
URL: http://sarasveckor.blogg.se/
Postat av: Fez

bra att jag gjort nånting bra då ^^ man går ju miste om så jäkla många awesome win människor om man går på utseendet istället för personlighet :) <3

2010-12-21 @ 13:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0