CSN, kaffe, pepparkakor och sällskap!



CSN är nu fixat, det var på tiden kan jag säga er.
Nu är det dags för att brygga en kopp med kärlek, äta lite pepparkakor och försöka övertala hanna att komma hit på kärringbesök!

tanten från biblioteket ringde mig idag också.
Hon hade letat rätt på böcker jag skulle kunna ha till användning för mina uppgifter på svenskan och historian
åh va hon var trevlig, man blev riktigt glad av henne.
så imorgon ska jag gå till biblioteket (inte för att låna toaletten som man alltid gör) utan för att låna böcker..
vart i hellskotta är mitt lånekort? hmmmmm... det ska jag leta fram idag.
jag tycker det är lite "smart-varning" att vara på biblioteket , speciellt när man ska låna böcker angående historia och Antologi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0