Då var julafton över !





åh vilken bra jul jag har haft.
julen är över hemma hos familjen nyberg och jag är mer nöjd än någonsin.
vi bestämde oss för att inte ge varandra julklappar i år.
men Anna var förbi med en liten julklapp åt mig, en rosa hello kitty plånbok jag blev så glad att jag slet ut allting jag hade i min gamla plånbok och började genast använda den nya, jag har lekt med den hela dagen.
såå nöjd, tusen tusen tusen tack anna. jag som verkligen behövde en ny plånbok och allt ♥
Klockan två var "hela släkten" samlad, (jag , mamma, pappa, storebror, 2 morbröder och min moster).
då var det dags för julmat.. varför äter man sig sådär superduper mätt?
men jag gjorde inte det i år. jag tog det lugnt.. åt i lugn takt och allt sånt.. blev "normalmätt".
sen kröp både jag och min storebror ner framför tv:n (inlindad i varsin filt) för att glo på kalle Anka, är det bara jag som tycker att det blir roligare för varje år som går? :P

sen blev det kaffe, julchoklad i mängder osv.
åh vilken bra julafton jag har haft. den bästa någonsin tror jag. jag måste faktiskt säga att utan julklappar så blev det mer gemenskap och allting handlar inte om saker. det kändes faktiskt som om jag för första gången i mitt liv firade en RIKTIG JUL!

nu önskar jag er ännu en gång en riktigt god jul <3

jag ser fram emot att klockan ska bli nio, då börjar Svensson Svensson






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0