Det är dyrt att ha stora bröst.




Visst fan är det inte billigt att ha stora bröst.
jag får nu kyssa H&M adjö när det kommer till att köpa Bh:ar
D-kupa verkar inte existera där. och skulle jag gå till Lindex eller Kappahl får jag räkna med någon jävla tant-bh som mer ser ut som en cykelhjälm än en Bh.

ju större kupa du har, desto mer får du faktiskt betala för en Bh, du behöver bättre stödj under brösten, bättre och skönare lyft som avlastar ryggen osv. listan kan göras lång.
har kikat runt på underkläder på internet och DAMN.. snygga underkläder finns det gott om!
jag har blivit jätteförälskad i underkläderna jag har hittat.. men jag valde att avstå att dreggla för mycket när jag såg prislappen. Min plånbok tillåter inte mig att ha stora bröst. Det tycker jag är skapligt dumt, men snart så kan jag köpa en. Jag kan skatta mig riktigt lycklig som har en faster som jobbar på underverket. hon vet precis ALLT som man bör veta. Som när hon berättade hur många procent av kvinnorna som har FEL STORLEK för att dom "TROR" att dom vet
näe tacka vet jag riktiga människor som kan berätta hur allt ska sitta , kännas osv. Sen är det skillnad på kvalité och kvalité. Dom skönaste underkläderna jag äger kostar skjortan, men det är det faktiskt VÄRT






Kommentarer
Postat av: sofia

på cubus har vi upp till E kupa och fina bhar med bra kvalité!

2010-12-16 @ 10:59:44
Postat av: Anonym

när jag hade D-kupa hittade jag massa BHar på H&M! På Lindex har de ibland fina i DD som jag haft också. Nu måste jag däremot handla på Underverket men så länge du inte går över DD så finns det att hitta på de vanliga klädaffärerna.

2010-12-16 @ 14:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0