Elva timmar kvar..

det är elva timmar kvar på detta år. snart sitter vi där
ett nytt år, nya löften och bakfullare än någonsin.
jag funderar faktiskt på att inte ta med mig så mycket alkohol.

Middagen hemma hos nettan kommer nog att bli hur kul som helst, jag ser verkligen fram emot det.
fast jag inte har en aning om vad jag ska ha på mig:P
mina nya strumpbyxor kanske (haha). nya koftan/cardigan får det bli. blingbling är ett måste idag.
hatar att jag vaknade så sent..

jag håller fortfarande fast vid att jag hellre ligger hemma med en bok i handen, men jag vill träffa mina vänner det är det som får mig att gå ut..


Så nu önskar jag er alla ett riktigt gott nytt år och hoppas ni tar det lugnt där ute !
så ses vi nästa år <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0