Emma Kix Äss!



YES YES YES YES!!!!!!!!!!!
jag fick ett starkt Godkänt på mitt svenskaprov del ett.
förstår ni hur glad jag blev?
om jag hade skrivit lite annorlunda på en grej hade jag fått ett VG, inte så att jag hänger läpp för att jag bara fick godkänt. när jag gick dit gick jag verkligen med tunga tunga steg.
var helt säker på att jag skulle få IG. men Neeejdå:D ett Godkänt. åh vad jag är glad
nästa vecka, torsdagen den 16:e ska jag ha andra delprovet (kl ett)
ska även ha prov i historia tisdagen den 14:e
Sen möte med svenskaläraren den 17:e kl 13.00
sen går jag på jullov... har jullov fram till den 12:e Januari!
oj oj oj , långt lov tänker ni.. nope, tillfälle att plugga säger jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0