Hundraser



igår pratade jag och helena om hundar.
jag vill så otroligt gärna ha en Rottweiler, finaste hunden ever.. Eller en Papillon!
(lite skillnad på hund, jag vet )

sen finns det en hundras till som jag måste säga är vackrare än.. ja jag kommer inte pöå någonting att jämföra med eftersom dom är SÅ vackra.
Siberian Husky.

Jag googlade runt å tittade på alla möjliga hundarvalpar, men när jag kom till Siberian Husky blev jag faktiskt RÄDD på riktigt. för en hundvalp?
vad är det för fel?
men deras blickar kunde verkligen döda, dom har så otroligt ljusblåa ögon att jag smälter, men sedan hela ansiktsuttrycket säger DÖDA.. woa
men jag skulle lätt kunna ha en sån ändå! fluff fluff fluff




Kommentarer
Postat av: stall_quim (stallet.se)

kan man få använda bilden på den as gulliga lilla pomerianen?

2011-09-10 @ 14:33:36
URL: http://stallet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0