Hyllning Till Våra Riktiga Män

Steven Hyde

Det finns nog ingen skådespelare med härligare skratt än "Hyde" i that 70s show.
Detta är en riktig man!
varför kan inte fler karlar vara lika skruvade som han?

Jag kan inte beskriva Daniel Paris med ord. Jag älskar hans sköna stil, hans ordval vid alla tillfällen han får. åh han är en gudagåva till folket ! give me more!

Barney Stinson
mannen myten legenden, behövs det verkligen sägas så mycket mer?

Jake

killen har huvudet på skaft, allt för få hjärnceller men han är så jäkla bad ass att det inte behövs en hjärna överhuvutaget. Jag diggar jake like hell

Jean-Pierre

från ung och bortskämd går mig bortfarande på nerverna fast han inte ens är med i programet mer. jag kommer aldrig att respektera denna kille.

 

Alexandra Kissie Nilsson
ja det var en "hylling" till männen , men jag passar på att dissa lite kärringar också.
kissies superfail på att hennes "städerska" har stulit pengar från henne, helt plötsligt visar det sig att städerskan är hennes pappas FRU. och ingen jävla städ-tant. Börjar kissie få idétorka på att provocera? jag tror nog det. bäst att hon lägger av med bloggandet och låter dom riktiga bloggarna ta ett steg fram.

 

Jersey Shore - chicksen!

OH NO YOU DIIDDDNNNNNT..

jag tål verkligen inte dessa tjejer, dom har ingenting innan för pannbenet, möjligen lite foundation som har lyckats snirkla sig in genom deras porer. men snälla flickor, vad är det ni gör med er själva. och hjärnceller har ni nog aldrig ens haft. jag tycker synd om dom här tjejerna, helt ärligt.
dock kan jag inte sluta titta på serien, dom får mig att skratta :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0