Jag tycker verkligen om att sova.




Sova är det bästa jag vet , nästan det absolut bästa.
Jag kommer inte riktigt ihåg när jag somnade inatt men jag somnade ganska fort iallafall.
vaknade kl 6 av att jag satte mig upp och sa " helvete, jag spelar ju betapet". vilket jag absolut inte gjorde.
jag märkte att jag satt och stirrade på dataskärmen ett bra tag innan jag la mig ner för att somna om.
halv sju vaknade jag igen, men då blev jag väckt av en enormt gosig katt som skulle pussas, kramas, dela täcke, dela kudde, ha Allt täcke, ha alla (fyra) kuddar.

Nu sitter jag och gäspar för fullt.
jag hade planerat att ta i itu med mitt rum litegran idag.. *djup suck*..
Nä först lite musik så jag blir pigg^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0