klockan är efter tolv.. och här är ekot!

jag avskyr verkligen den "radio-slingan". dom har nog haft samma i trettio år skulle jag tippa på, varför förnyar man inte saker efter så lång tid?
är det för att ..precis som nu.. man känner igen det direkt?
Tragiskt, det är fan som att ha samma frisyr i trettio år!..

Nu har jag "vaknat till liv". inatt tittade jag nog på den absolut SÄMST-BÄSTA film jag någonsin sett. filmen i sig var svinbra, väldigt wierd å knepig, men jag fattade INGENTING på slutet. inte ett smack förstod jag.

Filmen jag pratar om heter "Cracks" och om någon annan har sett den får ni gärna förklara den för mig!




Idag ska jag nog faktiskt inte göra någonting speciellt utan bara vara , småleta lite fakta till mina arbeten.
Imorgon ska jag träffa min lärare för att diskutera hur det gick på mitt svenska B prov. Nervös är jag tillåmed för det. MEN bara att hålla humöret uppe, jag gick ju faktiskt dit och gjorde det iallafall:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0