Nyvaken

Woaa va länge jag sov, eller egentligen inte med tanke på att jag gick å la mig fruktansvärt sent
klockan var tio i fyra när jag slog på Sunes Jul och vände mig in mot väggen.
Det bästa med att somna till sunes jul är att man fnissar sig till sömns!

Nu är det snart dags att göra sig i ordning för Julmiddagen jag, hanna, sara och adde ska på!
vi är hembjudna till Westin Och Jimmy för att laga julmat.
eftersom vi såg Jimmy och Pantsu igår på Ica Maxi så kunde vi småkika i deras kundvagn vad dom hade handlat!
dom fick helt klart godkänt.
men nu är frågan.. Kan karlar göra julskinka?
det ska bli spännande att se.


Åh mamma var så underbar och gav mig 200:- Nu kan jag äntligen fylla på min jäkla telefon och bli social igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0