Om jag fick önska..

om jag fick önska mig VAD jag ville JUST NU så skulle det vara att jag låg i kims soffa och kramades med honom medans jag stryker honom i håret och dricker ett kallt glas svartvinbärs-saft.
gaah va gott.

jag hade så jävla roligt igår att ord kan inte beskriva.
Julbord hemma hos Westin och Jimmy.
jävlar va kul det är att umgås med folk man inte brukar umgås med.
Julbordet var UTSÖKT, jag är fortfarande chockad över hur duktiga killarna var på att fixa julmaten.
Två tummar upp till er småpojkar!

kvällens kommentar fick jag tydligen till enligt Jimmy och Pantsu "Westin har tagit den i pruppen!"

sedan
åkte vi alla ner på stan, alla ville självklart dra på olika ställen. Men vi hamnade tillslut på flamingo, vilken chock va?:P neva kom dit en stund men han och jag bestämde oss för att skutta hem kvart i två. tog sällskap sedan ringde jag kim som var GAAANSKA lagomt full ;) Pontus med för den delen & stefan.
Yeah jag saknar verkligen kim . men det är gulligt att han ringer iallafall, det uppskattar jag.
han tycker jag om att prata i telefon med, annars har jag ju "telefonskräck"


nu ska jag hinka i mig vatten för att försöka släcka min törst, kika på sunes jul och somna lite hoppas jag på!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0