Spelkväll



Har kommit hem från en liten spelkväll med mina grannar.
chicago och yatzy var det enda vi spelade, i timtals!!!!
jag kommer aldrig tröttna på att spela chicago eller yatzy:P

Imorgon är jag "ledig" vilket ska bli otroligt skönt, jag ska se till att få undan lite kläder på mitt golv.. och ta ut disken som har stått här sedan.. ja sedan man uppfann hjulet skulle jag tro.

Nu till något helt annat.
inatt tittade jag (äntligen) på kommissarie Späck och jag har aldrig skrattat så hårt ENSAM som jag gjorde då.
jag tyckte den var brutalt bra, kan det bero på att jag var trött eller var den verkligen så bra?
jag ska ge den en chans till.. nån dag ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0