stendöd



gick upp till mina grannar när jag hade fixat å trixat med mitt löshår
att det kan ta så lång tid att sy fast clips å grejer, det hade jag totalt glömt bort
drack ett par öl och hade hur trevligt som helst
tyvärr var jag tvungen att avrunda strax efter tolv eftersom jag verkligen måste göra min historiauppgift imorgon
lika så måste jag börja på mitt svenska arbete.
ska försöka boka in möte med min historialärare så fort som möjligt också
vill verkligen få klart så mycket som möjligt innan jul + att jag kan göra arbeten under jul.

jag funderar seriöst på att vara nykter under nyår..
jag är för gammal för att dricka skumpa och skjuta raketer
det enda jag vill göra på nyår är att äta god mat och vara i gott sällskap.. hur gammal lät jag inte nu?

nu ska jag fortsätta titta på "lotta på bråkmakargatan" :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0