Vållande till annans död

först och främst tänker jag "varna" känsliga läsare för att detta kommer innehålla halvnaket :P

iallafall... Jag har precis sett en nakenbild på kissie, HELT NAKEN, no jokes.. just naked skinnnnn..

och jag måste få yttra mig lite.. som många vet gillar jag inte kissie för fem öre. men hennes kropp fick mig att nästan vilja begå självmord.. det var det vidrigaste jag någonsin sett och damn vilken nasty jävla brud som "råkar" lägga ut nakenbilder på sig själv och sedan skyller på att dom är photoshopade av diverse folket. stå för att du "råkade" lägga ut skiten istället..

jag funderade seriöst på att stoppa fingrarna i halsen när jag såg det.
hennes kropp är inte vacker någonstans. dom där melonerna och vad har hon gjort med sitt "underliv"? o.O

om jag begår självmord.. kommer kissie då bli "vållande till annans död"?!.. nästan värt det..




Size zero var det va? ;)





Kommentarer
Postat av: stina

hon har väl fin kropp, förutom att hennes bröst ser ut att vara olika stora och ha olika form..

2010-12-04 @ 22:01:22
URL: http://bloggmorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0