jag önskar att jag kunde sluta andas.

jag trodde jag skulle vara starkare än såhär
jag trodde verkligen att jag ínte skulle känna sån här stor saknad av dig daniel
imorse när jag vaknade kunde jag verkligen inte förstå att du var borta
jag trodde helt seriöst att allting var en dröm, en förjävlig dröm som jag lyckades vakna upp ur.
men när jag insåg att du verkligen är borta för gott så fick det mig att vilja sluta andas.
min dag har varit otroligt upp och ner idag.
jag satt och grät vårfloder vid elins köksbord idag efter att vi varit på citygross och handlat
Tror det var ungefär där jag fick en riktig tankeställare om att : Daniel Kommer Inte Komma TIllbaka..
och det gör så in i helvete ONT...
jag kan inte sluta tänka på varför jag inte svarade i telefonen när du ringde, varför ringde jag inte bara upp dig direkt? istället för att vänta på att du skulle ringa igen.. helvete vad jag aldrig kommer få svar på mina frågor nu.
jag saknar dig så mycket att det gör ont. så ont gör det.
Imorgon ska jag göra din minnestatuering !!! hade du levt och sett den hade du skrattat åt mig och ruffsat till mitt hår, på det där sättet du vet att jag hatade när du gjorde.
Hur ska jag gå vidare nu?
varför lämnade du mig kvar här? varför tog du inte med mig på en gång?
snälla kom tillbaka. jag saknar dig!



Kommentarer
Postat av: Cissi

Nu kommer kurator-cissi här igen men jag kan inte låta bli att bli berörd när jag hör om sånt här. Om du skulle vilja prata om det, ta en cigg eller bara dra på promenad är det bara att höra av dig! Har själv aldrig förlorat någon men att lyssna är tydligen en av mina bästa egenskaper enligt många. Ville bara att du skulle veta att jag faktiskt bryr mig om vad som händer i ditt liv trots att vi knappt känner varandra.

2010-01-25 @ 23:32:23
URL: http://ihuntalone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0