R.I.P Moster Linnea<3

Linnea, du är så jäkla älskad <3

jag vaknade upp med världens huvudvärk och mamma kom in och berättade att Linnae hade dött igår

och nu kan jag inte sluta gråta

det gör ont i hela kroppen

jag har extremt svårt att andas och jag bara gråter gråter och gråter

jag orkar inte med något sånt här igen.

alla man bryr sig om dör

varför är det så?
Sista tiden fcik hon spendera på sjukhus och jag är så arg på mig själv att jag inte åkte och hälsade på henne

hon behövde oss säkert som mest nu

och vi bara struntade i henne och räknade med att hon skulle bli bra igen !

jag ska sluta ta allting för givet, för ingenting är för givet

jag som var helt säker på att jag skulle slippa ha dödsfall i min närhet år 2010!

jag mår så otroligt dåligt att jag inte vet vad jag ska ta vägen, jag saknar henne oerhört.

nu tänker jag lägga mig i min säng, dra täcket över huvudet och bara gråta vidare. detta är ingen dag jag vill vara med om , jag hatar den här dagen!

 

The little girl she said to me
What are these things that I can see
Each night when I come home from school
And mama calls me in for tea
Oh every night a baby dies
And every night a mama cries
What makes those men do what they do
To make that person black and blue
Grandpa says their happy now
They sit with God in paradise
With angels' wings and still somehow
It makes me feel like ice
Tell me there's a heaven
Tell me that it's true
Tell me there's a reason
Why I'm seeing what I do
Tell me there's a heaven
Where all those people go
Tell me they're all happy now
Papa tell me that it's so


 


Kommentarer
Postat av: Leiine

I know the feeling girlie.

På 3 år har jag förlorat 5 helt underbara människor.

Men livet kan inte bara stanna upp helt. Bara att leva på, försöka göra det bästa av situationen.

Tycker du är ball som håller på med dieten och bara kör ditt eget race när det kommer till kroppskonst. Keep on fighting girlie.

2010-01-24 @ 22:07:58
URL: http://fragranceandsubstance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0