Förälskad i bloggar

jag lär säga att jag är förälskad i vissa människors bloggar.
finns inget roligare än när man hittar en person som verkligen kan skriva, som brinner för det den gör och är sig själv i en blogg.
(kissie är ett undantag, jag tycker faktiskt om att skratta åt folk också)

jag läser mellan 15-20 bloggar dagligen, allt från  en cancersjuk 15 åring, nyblivna mammor ,smink, kissie, osv osv.
jag tycker att det är otroligt intressant att läsa om folks liv, inte bara dom här som tjänar multum med pengar utan odm som verkligen brinner för att skriva.

  • Hur Många Bloggar Läser Ni?

jag älskar den här tjejens blogg

att vara 15 år och cancersjuk är inte det lättaste.

jag ser upp till henne , nå så fruktansvärt.

hon håller verkligen humöret uppe och det är någonting hon ska vara stolt över !

http://bissy.blogg.se/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0