Live without your love?

Dub-i-dub-i-dub-i-dub-dub-dub
Dub-i-dub-i-dub-i-yeah-yeah
Dub-i-dub-i-dub-i-dub-dub-dub

jag vaknade upp ur en magisk dröm.
jag och kim var bästa vänner / halvt tillsammans på nått hippie vis!
jag var glad, allt var frid och fröjd
vi kom otroligt bra överens, ni vet .. som på ett sånt sätt man bara gör med dom som är lika crazy som en själv?
äh shit the same
jag gillade min dröm iallafall.
dags att kasta in mina sängkläder i tvättmaskinen, sedan ska jag koka mig lite kaffe. käka något enormt
fettsnål frukost och sen..vet jag inte riktigt. sätta mig ute i solen och halvdö kanske?
eller sätta mig i skuggan med en kortlek och bara vara !

kan det inte bli svalare någon dag snart, jag måste till banken och sätta in mina sista cash som jag har varit otroligt dålig med att spara.. herregud. ..

jag måste börja spara till englands-resan också! (
eller resan är betald, men fickpengar är viktiga grejer)



Kommentarer
Postat av: therese

Finns på adlibris.se fast jag lånade den på biblioteket =)

2010-07-12 @ 14:57:57
URL: http://slutavarafet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0