stekande hetta

det är så stekhett ute och klockan är ändå så pass mycket att det börjar bli lite skrämmande
blir inte ens "svalare" på nätterna
fortfarande 25 grader när man går och lägger sig.
man ska väl egentligen inte klaga men eftersom jag älskar vintern mer än sommaren så tycker jag att jag faktiskt får klaga.. lite iallafall;)
jag börjar längta till hösten, med alla underbara löv som ligger på marken, första frosten på gräset, när man får ta skinnjacka, halsduk , fingervantar och öronmuffar
myshöst verkligen!


den är inte långt borta , men jag ska njuta av sommaren, för snart vet jag att mina julkänslor kommer att komma fram
jag får dom alltid i augusti ^^



Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Härligt med värme :D

2010-07-18 @ 12:54:00
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0