Tjejer V.S Killar?!

vad är det som gör att jag hatar tjejer så brutalt jävla mycket?
riktiga tjej-tjejer, ginatricot brudar, häst tjejer, idominsalva-tjejer osv osv.
jag hatar er verkligen och det är inte bara sånna brudar jag hatar. men jag hatar kanke 99% av alla tjejer jag träffar.
jag har så otroligt svårt för att få kontakt med tjejer, visst det stör mig inte för dom tjejer jag går bra ihop med blir mina NÄRA vänner DIREKT.
jag kan komma in på en fest. de kan vara 10 olika brudar där, EN KANSKE jag pratar med, resten är det bara att lyssna på i 10sek och sedan stämpla henne som LOSER , förlåt att det låter ytligt, men det är sån jag är.
jag tycker inte om tjejer.
tjejer är ointressanta varelser och speciellt typiska tjej-tjejer!
jag får panik av att vara runt tjejer för länge, att diskutera smink,kläder,naglar, twilight, robert pattinson , johnny depp , läppglans som smakar hallon , söta killar i orkanstyrka 7-frisyrer. näe tyvärr jag pallar inte såna tjejer.
på ren svenska, ni som inte förstår : KISSIE-BRUDAR!
tyvärr finns det alldeles för många av dom i detta land. men jag väljer att connecta med killar istället.
Varför? jo det ska jag berätta för er:


  1. Dom är roligare att prata med
  2. Dom är fantastiska lyssnare
  3. Killar älskar älskar älskar att prata sex.
  4. dom skäms inte över tjejer dom satt på och berättar det gärna, in i minsta DETALJ!
  5. riktiga män dricker öl.
  6. att prata med killar får en att känna sig mänsklig och inte utomjordisk.
  7. killar styrs med bröst
  8. behöver du ett tröst-knull finns dom alltid där, de gör fan inte tjejer:P
  9. killar är mer självsäkra än vad tjejer är
  10. killar kramas bättre än tjejer !


idag på kvällen / natten var jag lite nedstämd.
men på nått jävla höger så lyckas OSKAR ALLTID få mig glad
den killen är helt jävla underbar och hans flickvän jenny ska skatta sig så otroligt lyckligt lottad som har hittat en sån underbar kille, det finns knappt såna killar kvar i världen. men hon har lyckats hitta en utav dom bästa :)
jag är fruktansvärt glad över att oskar är en sån bra lyssnare och jag är inte det minsta rädd för att berätta saker för honom heller. han är en guldklimp! :)


Kommentarer
Postat av: therese

tack så jätte mkt!!! :D

2010-07-14 @ 08:25:32
URL: http://slutavarafet.blogg.se/
Postat av: Tösens ☆ Mamma

ÅÅÅÅH kan verkligen hålla med dig!!!!! Finns fan INTE många helt 100% Okej brudar.. Känner 1, en jävla brud som jag har tålt i typ 6-7 år nu.. De andra kommer och går, för att jag tröttnar så sjukt mkt på dom.

2010-07-20 @ 20:25:06
URL: http://oinkoink.blogg.se/
Postat av: malin

han ser ut att komma rakt ur helvetet... men säkert snäll som tusan ändå ! :)

2010-07-23 @ 14:46:58
URL: http://moollys.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0