Världens bästa bok.. igen

 

jag älskar mötley crue´s självbiografi bok.

jag har säkert läst den minst sex sju åtta nio tio elva tolv tretton miljoner gånger känns det som.

men den är lika bra varenda gång, vilket jävla liv dom levt innan mötley bildades, under tiden dom försökte BLI mötley osv osv.

jag kan inte undgå att bli avundsjuk på deras rockstar liv (OM MAN BORTSER FRÅN ALLA DROGER)

jag vill leva de där livet, jag vill ha dom där kläderna, kändisskapen , livsstilen (som sagt utan drogerna) osv.

jag är förälskad i boken och jag kan knappt skriva ett blogginlägg utan att jag hör hur boken ropar på mig, nu ska jag fortsätta läsa den.. !

 

i fucking love it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0