Världens vackraste?

innan jag skrivet detta tänker jag "varna känsliga läsare" för rätt vågade bilder.
och det jag skriver nu vill jag inte ha era åsikter om heller.
detta är någonting JAG TYCKER!

Jag har nog hittat en utav sveriges mest perfekta kroppar. jag är helt besatt
sådär vill jag se ut, som en livs levande barbie, fast tusen gånger snyggare.
jag smälter varje gång jag ser personen. jag älskar hennes hår, bröst, mage. och inte för att tala om BENEN! my god vilken läcker kropp!
jag älskar även hennes blogg och läser den dagligen! I FUCKING LOVE IT.
det är den här kroppen jag vill ha och strävar efter, kosta vad de kosta vill. jag SKA HA en likadan!








Kommentarer
Postat av: miä

jaaaaaaaaaaaaaamen va e bloggadressen då? :P

2010-07-08 @ 08:15:32
Postat av: Anonym

det heter photoshop fattar du vell :D

2010-07-08 @ 08:35:24
Postat av: marcus

shit vilken otäck tjej, så onaturligt så det finns inte...vill du aldrig ha någon vettig karl i ditt liv? killar vill inte ha sådana där skelett till tjejer, och vill dom där är dom fan blåsa i huvudet...det där är sjukligt smal, o allt är fjek...fan va ÄCKLIGT! vill du alltså bli äcklig?



tycker verkligen synd om dig, att du inte förstår att du duger precis som du är, du är ju för fan vacker och har en cool stil, fortsätt så!



du mår inte så bra va? det märks, iaf om du vill eftersträva att se ut som en sån där äcklig fejk tjej...du borde lära dig själv att älska dig.



vad jag läst i dina förra inlägg så tar du inte kritik speciellt bra, fast det är nog en mogenhetssak, men ta detta rätt:



du blir bara ÄCKLIG om du ser ut som henne, du ska se ut som du gör nu, vacker!

2010-07-08 @ 15:40:57
Postat av: Mnanym

Stackars dig, tycker så synd om dig att du vill se ut som en slyna. Fattar inte vad du tycker är snyggt på den här tjejen och vad du strävar efter. Var nöjd med den du är, alla är vi skapta på olika sätt men alla duger som vi är. Plus att om du tittar på den där tjejen så är exakt allting fejk på henne. Varför vill du sträva efter att vara gjord av fejk när du kan vara vacker naturlig. Du är vacker, men den där tjejen du har kort på är inte vacker någonstans

2010-07-12 @ 16:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0