Vilken otroligt underbar dag

jag har haft en toppen-dag idag!
helt jävla perfekt
hade ställt klockan på elva. men jag vägrade gå upp då, jag var för trött
för få timmar på ett dygn vafan.
kring två kom sandra, tim och anders förbi för att dricka kaffe och äta glass :)
timsi vimsi som är världens godaste unge<3
sen tog anders med sig tim hem och sandra stannade kvar och vi diskuterade vilka kändisar vi skulle ligga med.. även fula kändisar.
.
vi kom fram till att johnny depp, skarsgård var självklara (iallafall om skarsgård är med i true blood)
dock ville vi inte ligga med MR BEAN!!!
HAHAHHHAHAHA du är så underbar sandra :)
saknar dig redan!

sen började det att ösregna och blixtra dundra och allt sånt där.
sandra skuttade hem i spöregnet och jag drog hem till frida, vi satt på balkongen och rökte och pratade massa skit bara.
helvete bröt verkligen lös , aldrig blivit så rädd av en åsk-knall i heeeela mitt liv
men ack vad mysigt vi hade :)



Kommentarer
Postat av: Sandra

Älskar dig så!

Saknar dig med redan! <3

2010-07-13 @ 22:55:01
URL: http://mcbaby.biohazard.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0