Deprimerande..

Mamma vill flytta igen..

hon frågade var lägenheten med garaget låg .. så frågade jag varför hon ville veta det.. då berätta hon att den blir ledig.. och jag visste fan inte vad jag skulle säga.. jag blev arg.. RIKTIGT deprimerad också..

jag vill fan inte flytta ifrån den här lägenheten, jag älskar den och jag trivs somfan med mina grannar. bättre läge på en lägenhet kan du inte få. SUCK. jag ber till gud att mamma ändrar sig.

lägenheter var 20kvm större och det ingick ett garage i det som är kopplat till lägenheten..

fan snälla gode gud, ge mig ett riktigt bra jobb så jag kan bo kvar här.. jag vill inte lämna den här lägenheten. jag trivs så otroligt bra här.. jag vägrar bo så nära stora vägen med min kissemiss, han är mer värd än någonting annat i mitt liv. han och jag ska fan bo kvar i denna lägenhet.

 

nu tänker jag ta en lång dusch och sluta tänka, sen toksöka jobb!!!!!!!!!!!!!!!! ..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0