Gårdagen



gårdagen kan bara beskrivas med ett ord: PERFEKT.
jag kan inte sluta le när jag tänker på honom
jag kan inte sluta tänka på hur "elak och jävlig" han är ;)
Han får mig att skratta som ingen annan och han är så snygg att jag blir helt jävla knäsvag när jag ser honom.
hur kan vissa vara så brutalt jävla snygga ? Mums på homom.
Idag är jag verkligen GLAD !


dags att göra sig i ordning, sen ska jag dra hem till Anna Panna Bajs Anna och terrorisera henne och äta fruktansvärt god mat :)
Kävllen blir nog rolig, men vafan ska man hitta på?! tycker det verkar som om alla drar i mig och vill att jag ska hit och dit. bläää!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
äh nu ska jag dra på mig ett ansikte.


P.s Jag tycker om dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0