Nattblogga

detta får bli sista inlägget innan jag lägger mig ner och sover.
min dag började med att jag vaknade kring tolv, dötrött fortfarande men jag vägrade sova en sekund till så jag satte mig upp i sängen direkt för att piggna till.. vilket inte ens hjälpte
så jag tog min till köket å bryggde en massa jävla kaffe !
tog den största koppen jag hittade, korsord, telefon och cigaretterna och gick ut i solen.. aj säger jag bara..
satt där i en timme.. sen DOG JAG.. halv tre kom hanna förbi och joinade mig i solen.. vi stekte rätt rejält
efter att ha setat där å pratat kom Nevaaaa och hämtade oss
det blev att åka finbil ut till torsång för en fika ! hur jävla mysigt som helst.
sen gled vi runt i gustafs en stund, sen hemfärd
väl hemma fick jag och hanna inte sitta stilla i många minuter. Pappa var nämligen påväg att hämta upp oss, citygross väntade :)
så vi följde med dit och mamma pappa och hanna handlade för fullt och hanna var som ett barn på julafton.


Min kväll kunde inte sluta på ett bättre sätt.
Imorgon ska jag få träffa dig igen och jag är mer nervös är någonsin .. varför är jag det? jag har träffat honom förut , vad är det jag är så pirrig i magen för? Kommer jag ens kunna sova inatt? aja jag läääääääääääääääängtar somfan tills imorgon, ni anar inte !
jag saknar honom och tänker på honom hela tiden, han får mig att le på ett sätt som jag inte trodde var möjligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0