Snygg Brud!

Jag tänkte göra lite "reklam" för en blogg jag älskar att läsa
Zandra heter tjejen och driver en sminkblogg jag besöker flera flera gånger om dagen.
Jag älskar hennes tips och till skillnad från andra sminkbloggar fixar hon sminket i mer min stil och hon använder sig inte av alla dessa svindyra lyxprodukter från DIOR , MAC , Chanel, Lancome osv.
hon har extremt bra smink tutorials och sminkmärkestips osv.
Detta är en otroligt läsvärd blogg och jag tänker inte sluta läsa den
Ni borde verkligen kolla upp den.
Btw, hon är snygg så in i helvete också!





Kommentarer
Postat av: Zandra

Gissa om jag blev gladast i världen när jag läste den här!:D åååh du har gjort min dag, vecka, år! Tack så JÄTTEMYCKET för dom orden<3

2010-06-03 @ 12:04:52
URL: http://zandrassmink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0