stressad? nej, pigg

jag vaknade.. nån tid och ville upp så fort som möjligt
mamma frågade tillåmed varför ja var vaken så tidigt.
iallafall så fick jag min kära granne andreas att följa med till bolaget :)
brumbrum bil, dö höll vi på att göra med , haha!
sen när jag väl kom hem insåg jag att jag glömde gå in på lindex.
så jag gick tillbaka till stan, väl inne på lindex mötte jag min FD bästa vän, inte ens säga hej kunde du göra
så nu är du ute ur mitt liv
jag har "väntat" i fyra år på en reaktion, du är så gott som bortglömd hjärtat! ditt fel och problem inte mitt.

köpte en klänning, nagellack , foundation.. ja de var nog allt jag handlade.

så nu tror jag att jag ska sminka mig lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0