Vad har hänt med smaken?

jag hittade nyss en sida där
sveriges 99 snyggaste karlar var framröstade.
vissa blev jag inte alls chockad över att dom var med på listan.. men vissa.. vafan gör ni överhuvutaget på lista som SVERIGES SEXIGASTE OCH SNYGGASTE MÄN?

ett smakprov:


Lilla erik saade som har charmat alla små hjärtan, tillåmed mitt.. plats 83? wtf. han borde hamna mycket högre upp!



hur kan alex slå eric?? jag förstår inte!

vilken chock att daniel hade tagit sig in på listan va?;)


seriöst??



ALLTSÅ?..jahapp..jag har inga kommentarer..

OMG SÅ LÄCKER!, nu snackar vi om en riktig pudding

nomnom!


lite mumsig är han allt



Danny, riktigt ögongodis enligt mig!


också riktigt eyecandy;)


alltså.. söt är han väl.. lite.. men plats fyra? näee.. inte enligt MIN lista..




Hahahah lilla Carl philip hamnade på första plats :D jag är inte chockad
jag tror han är en riktig svärmorsdröm^^


Nyfikna på dom andra som fanns på listan
kolla här ---> http://www.improveme.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0