2 stycken "fobier!"

Jag har två otroligt YTLIGA fobier när det kommer till människor.
eller inte fobier heller, men jag gillar det inte och ibland kan jag tycka det äre extremt obehagligt.

1. "grek-tjej-näsan".
visste inte riktigt vad jag skulle googla fram för att förklara för er vilken näsa jag pratar om.
men Paris Hilton har iallafall en sån!! eller hade, vet inte hur mycket bruden opererar sig.
Den näsan är (förlåt ni som har en) det ABSOLUT FULASTE JAG VET!


Jag tål verkligen inte dessa "grek-näsor" . jag vet inte varför heller.



2.Skela Ögon!
Ja, jag vet att ALLA människor skelar, men nu snackar vi där vi varken vet om personen tittar upp i himlen medans han tittar åt höger.
ni förstår grejen va?
jag menar förståss att skela extremt mycket !
jag har alltid tyckt att det har varit obehagligt!



jag vet att det finns folk som stör sig på saker jag har, så gnäll ni med... i ERAN BLOGG!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja stör mig också på hennes näsa :P

2010-11-23 @ 13:32:53
URL: http://www.nattstad.se/ciiiiz
Postat av: Cissi

Näsor överlag som har konstiga böjar eller krokar har jag sjukt svårt för!

2010-11-23 @ 16:09:31
URL: http://ihuntalone.blogg.se/
Postat av: Sandraa

Helt rätt! Riktigt fult ^^ hahahaha!

2010-11-23 @ 17:31:13
URL: http://sandrisens.blogg.se/
Postat av: lsabella

fan vad fittiga ni e...

vadå vad är en perfekt näsa för er era jävla näsrassar!!!!!!!!!!!

2011-02-23 @ 20:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0