24 timmar av väntan.. igen




jag väntar fortfarande på det där brevet .. det kom inte idag heller
imorgon om det inte ligger på våran dörrmatta så kommer jag bli rosenrasande och verkligen gå till dom personligen
OCH JÄVLAR om jag får svaret "vi har haft så mycket att göra"
idag är jag inte trevlig..


Mitt humör idag är :
  • SUR
  • LÄTTRETLIG
  • SVARTSJUK
  • AVUNDSJUK
  • ARG
  • irriterad så in i helvete!
låter jag som en trevlig person att umgås med idag?
jag tycker synd om den som ska umgås med mig..
fast , jag sov bara fem timmar i natt (knappt)
och jag har inte fått min dagliga dos av kaffe + frukost än. så mitt humör kommer nog att ändras väldigt fort skulle jag tro!

åh , jag saknar kim!
Jag vill ha en megastor kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0