Cash Money BlingBling



jag har länge funderat på att råpimpa min mobil men jag vet inte om jag skulle "våga" göra det.
risken finns att jag ångrar mig och ja.. då får jag skylla mig själv:P
Ingen återvändo.

jag tycker om den nya trenden i Japan.
att man ksa överdriva utsmyckningen av mobiler, kameror, pennfodral, ramar och speglar.
Varför bor inte jag i japan för?
allting bra verkar ju ändå komma därifrån!

Har hittat så otroligt fina utsmyckningar via youtube att det är skrämmande.
och även google hade mycket att erbjuda.
jag får tänka till lite extra innan jag överväger om jag ska pimpa min telefon eller inte.
behöver inte göra så mycket ioförsig.
eller så ger jag mig på att pimpa någonting helt annat så länge :)
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0