Cold...Cold...Case

jag har precis beställt lite roligheter från internhet.. tre saker faktiskt
som jag hoppas att jag hinner få tills på fredag.jag hoppas hoppas hoppas!
vore en utmärkt födelsedagspresent till mig själv :)
Ni får allt se vad det är sen.

Nu ska jag lägga mig och kika på Cold Case, en utav mina nya favoritserier.
följde serien när den började sändas på teve, vilket var evigheter sen
snart har jag tittat klart på första säsongen !! Verkligen en riktigt bra serier , jag tycker att alla ska ge den en chans.
Jag har aldrig hört någon som har klagat på den serien faktiskt !
Det bästa av allt.. Kathryn Morris är så NomNom






jag skulle inte tacka nej lite nakengos med henne ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0