DU!

jag har länge funderat på VARFÖR du är så jävla arg på mig.
eller sur, besviken, hatisk osv.
jag har faktiskt en fråga. VAD har jag gjort dig?
Antagligen kommer jag aldrig att få veta det eftersom du väljer att köra på treårs metoden
varken svara på sms osv..
men om du någon gång läser detta eller "dina vänner" läser detta så kan du väl höra av dig på ett eller annat sätt om varför du är lite cranky på mig?

skulle gärna vilja höra hela historian eftersom ingen annan verka veta den förutom du.
lite skrattretande är det att du vips började hata mig fast jag inte ens hade gjort ett piss.
en vacker dag vill jag gärna veta varför du är så fruktansvärt "ARG" på mig
men så länge du är tre år kommer jag nog aldrig att få veta det tyvärr..

men men , om du nu växer upp
så får du gärna förklara :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0