Födelsedags firande i bildversion

Japp, jag tänker "sumera" dagen med lite bilder..:P






Dessa saker fick jag av världens bästa nevah:D
han känner verkligen min innan och utantill:D
blev så jävla glad! du är en riktig vän du <3











Sen dök min älskade man kim upp också :)
jag skulle ha velat sett mitt ansiktsuttryck när jag öppnade dörren och insåg att det var han som stod där.
jag blev så glad att jag inte visste vad jag skulle ta vägen förutom att hoppa på och krama på honom
kim fick även agera hjälte eftersom mina grannar (sara och andreas) dök upp med ytterligare ett paket.. EN LIVS LEVANDE JÄVLA KRÄFTA.. höll på att skita på mig, jag vågade inte ens ta i kartongen med en stekspade!
Fick även dom största rosorna jag någonsin sett av skruttesnutten kim. Fan vad jag älskar dig!!





Sen kom hanna över med stor bukett och ett paket.
jag har varit nyfiken på vad hon hade köpt åt mig
jag var 100%säker på att det var NÅGONTING ROSA! eftersom hanna vet hur brutalmycket jag älskar rosa.
jag hade lite rätt iallafall och eftersom jag ALLTID säger "girls night out" när vi super så passar det här utmärkt.
nu ska jag bara införskaffa mig lite sprit, den här blir perfekt på nyår alltså:D
Åhh vad jag älskar mina underbara vänner.
Efter paketöppningen så fikade jag,kim, mamma och hanna.
eller.. mamma och hanna fikade , jag åt min sallad och mamma tvingade i kim pepparkakor!


Sen var det dags för familjemiddagen på Broken Dreams! (jag mamma pappa storebror och hans flickvän petra)
jag har ätit den godaste laxen någonsin. åh så gott!!!



(jag kommer aldrig förstå hur min bror får i sig all mat och fortfarande vara lika "fit" som han är.. det är ett mysterium)






fyra underbar parfymer som jag fick av storebror + petra.
åh jag älskar älskar älskar paris hiltons dofter

Sådär ja, det var väl en snabbrepris av min dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0