Första Skoldagen



Ohja, idag var jag minsann i skolan igen:D
gick upp kl sju, gjorde mig ordning osv.
kl åtta hämtade anna mig och vi for iväg till högskolan!

lärarna presenterade sig och vi fick veta lite saker om dom osv.
min historia lärare var dock inte där men jag får träffa honom på torsdag
Svenska-läraren är så jävla frän, en liten söt tant.. påminner om min svenskalärare jag hade på gymnasiet
hon kommer jag nog att trivas extra bra med

efter "skolan" gick jag & anna och sökte nya kurser att läsa till våren.
efter det åkte vi hem och drack kaffe + käkade bulle + spelade yatzy
sen åkte vi och storhandlade lite och nu spelar jag betapet med helena och äter... kräftsallad ;)
som mitt "schema" ser ut nu kommer jag bara att ha lektioner mellan 13.00-14.30 & 15.30-1700 på torsdagar BARA!
fatta va skönt^^
jag är jävligt nöjd faktiskt ;)
längtar somfan tills på torsdag :D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0