Funderar inte alla på det?

finns det någon kändis i hollywood som inte har opererat sig?

till och med glitterbögen i twilight har lagt sig under kniven.

Många i min omgivning vet att jag någon gång i framtiden kommer att göra TVÅ "operationer".

Bröstförstoring/lyft + förstoring av läppar.

jag stödjer plastik-kirurgi till tusen procent, jag tycker att det är en otroligt bra uppfinning.

MEN man ska inte tro att man blir lyckligare bara för att du kanske tar bort knölen på näsan.

jag vet att operationerna kan göra att du bli beroende av det.

MEN jag vill bara ändra på dessa två saker, allt annat som jag är missnöjd med kan jag faktiskt banta bort.

jag skulle aldrig komma på tanken att fettsuga mig, det går feting bort !

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0