hormoner delux!




HAhahahahah
nu får fan mina hormoner ta och ge sig..

Kim gav mig ett filmtips; Bruiser
Misfits medverkar även i filmen (så jag var ju tvungen att kolla)
Hah när scenen började där man hör "min och kims låt Descending Angel" spelas i bakgrunden så började jag stortjuta
jag grät värre än ett barn
de kändes så otroligt i hjärtat å jag fick sånt där lyckorus.. det är ruset man får när man ser den man är kär i , vet ni vad jag menar?
hahahah
lite längre in i filmen spelas fler låtar å jag tjöt högre och högre för varje rad ur misfitslåtarna.
HAhah åker mina hormoner bergochdalbana tror ni? ;)
skoja inte!!!

Misfits kommer ALLTID påminna mig om min älskling Kim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0