Hur Sover Du?

Alla vi människor sover otroligt olika!
  • Vissa ligger stela som en pinne
  • Vissa härjar runt och virrar runt sig i täcket
  • Andra går i sömnen
  • En del snarkar
  • Vissa pratar / skriker / sjunger i sömnen
  • det finns t.om folk som har sex i sömnen
osv , listan kan göras otroligt lång!
men ibland när jag går på stan så kan jag titta på folk och tänka; Undra vad hon sover i?
pyjamas? nattlinne? t-shirt och trosor? har hon strumpor på eller inte?
jag satt nyss och funderade på vad madonna sover i .. kom då och tänka på vad JAG sover i..
eftersom det nu är vinter så är det alltid mysigt att kunna bädda ner sig i soffan i en pyjamas och gosa / se på film och mumsa godis.
det finns så mycket olika sovplagg att jag har fått beslutsångest!
OCH de finns även grundfula och vissa sovplagg får mig att skratta högt !!!!







dom här sockorna är nog bland det sötaste jag någonsin sett :D

Kommentarer
Postat av: sara

Jag sover med täcket som en sovsäck :) . Och pratar i sömnen, snarkar, slåss i sömnen, och sätter mig upp och stirrar och säger något sen lägger jag mig igen, De är vad jag hört :P

2010-11-13 @ 15:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0