Känsliga läsare varnas

nu ska jag visa er lite fler fula plagg som är "moderna" tydligen.
det är skitsamma vad som är modernt tydligen
folk har ingen egen åsikt/smak.. dom tänker "äh det är iaf modern"
inlägget fortsätter längre ner


(jag avskyr verkligen rolling stones och deras logga)




ah jag varnar er för jag har hittat ett utav dom plagg som får det att vända i magen för mig..

hur kommer det sig att detta är ett MAMMA-plagg? och ett häst-tjejsplagg
och ni som känner mig vet ju huuuur mycket jag älskar häst-tjejer...
iallafall.. alla mammor har eller har haft detta plagg i garderoben, jag förstår inte varför.
och nu är det populärt igen.
varför lämnade vi inte kvar det på 90talet?
nä detta plagg kommer hemsöka oss tills vi dör.
det är det fulaste plagget som finns..



usch och fy

Kommentarer
Postat av: stina

Blusen längst upp var den finaste jag sett på länge. Måste ha måste ha måste ha.

2010-11-21 @ 20:30:39
URL: http://bloggmorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0