Konskap kostar!



















Ohja det gör det verkligen.
Efter att ha börjat pluggat så har jag insett hur hemskt dyrt det är med böcker!
Svenska B bok ska införskaffas + Historia A bok
(kanske, beror helt på ifall läraren tycker att det är ett MÅSTE att köpa boken eller om man kanske klarar sig fint med biblioteket som hjälpmedel)

Iallafall så kostar svenska B boken 361:- och Historia A boken kostar 450:-
tur att jag har en snäll mamma som sa att VI får köpa den.
när hon säger VI menar mamma att HON ska köpa den :)

vi får helt enkelt se om jag blir lusfattig imorgon eller om jag kommer undan billigt :)
jag känner mig jävligt peppad inför skolan imorgon.
känner mig peppad att gå på föreläsning.
föreläsning = låter extremt vuxet!
jag är inte vuxen.. inte än iallafall.. om ett par år kanske.. eller några år till efter det!

Nu ska jag leta tvätt!!!

Kommentarer
Postat av: Sandraa

Jag har den historia boken.

2010-11-10 @ 17:51:59
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0