osynlig?




Om nu "gud" inte ville ha krig och massa elände på denna jord
varför uppfann han då så vi människor kan känna smärta och hat?
varför gjorde han då inte att man ser allting glatt och positivt?
att ens inre känslor inte är så hemska, utan att man bara kan se det positiva ur det hela?

jag känner mig så liten just nu, så otroligt bortglömd.
så jävla ensam..
som om jag inte riktigt platsade in.

just nu känns det som om jag inte riktigt var den ni föreställde mig att jag skulle vara som person.
jag känner mig vilsen, ensam och jävligt frustrerad.
Kan inte riktigt sätta ord på hur jag känner heller.

jag vet inte varför jag känner såhär, MEN jag vet att jag bara känner mig otroligt bortglömd ..
som om ni inte ser eller hör mig.
att jag inte är värd eran uppmärksamhet.

jag avskyr verkligen att vara ensam på nätterna, dessa tankar kommer ta död på mig en vacker dag.
tvångstankar och panikångest, vem fan är så jävla korkad att man uppfinner sånt?

Om nu "gud" är en kvinna eller man så är hon/han en korkad jävla idiot som inte tänkte efter innan han/hon uppfann människan, känslorna osv!


jag drar en djup suck för mig själv för att försöka att inte tänka hemska tankar
hah, som sagt. det är lättare sagt än gjort.
jag tror jag behöver mig en promenad, men det är så jävla kallt ute och jag tycker inte om att vara ute och gå utan musik.
jag vill att det ska vara en sval sommarkväll så man bara kan sitta ensam i gräset och röka 50st cigaretter och bara vara..
Ibland önskar jag att jag vore 5 år på nytt som jag slapp mina bekymmer, bara för en liten stund.


Nu ska jag gå ut i denna döda stad..få ut alla dessa känslor, rensa hjärnan och hoppas på att mina tankar försvinner..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0