Pälsmössa / björnfitta / bäverfitta

Nu när vintern är här kom jag på att jag varken har :
  • Vinterjacka
  • vantar
  • vinterskor
  • halsduk
  • mössa/öronmuffar
Hur fan överlevde jag förra vintern med enbart skinnjacka & converse + dubbla sockor?
gick jag alltså runt som en Michelingubbe?
Jag har hittat tre jätteeeefina jackor (en är bara snygg för att den skriker 60tal + att jag älskar päls)


Dessa två jackor blev jag vääääldigt kär i!
röd jacka = läckert!!
men skulle jag köpa en röd jacka får jag aldrig någonsin ha någonting rosa på mig.. därför åkte den på ett stort minus. den svarta är jag bara helt förälskad i. jag vill så gärna ha den!
jag vill vill villl ! (båda kostar 699:-)

den här beiga jackan är helt underbar. men jag skulle aldrig passa i en sån.
en typiskt 60-70tals modell skulle passa utmärkt i den (så länge hon är blond)
sen känner jag inte för att "punga ut" 1190:- för en jacka som är snygg på bild.. och inte på  mig ;)


Rosa måste vara den sötaste färgen i världen
jag vill ha dessa tre saker
en rosa "pälsmössa"(google is my best friend) + pälsvantar 99:- och Rosa "uggs" 299:-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0