skoldags - igen



tidsinställt inlägg igen
hihi det är lite småroligt!


Nu är jag antagligen i skolan för att ha Historia A med min lärare "torbjörn" som är superduperbra men lite virrig enligt en tös vid namn Malin!
jag brukar komma bra överens med bra och virriga lärare.
lite nervös är jag faktiskt
det kommer vara jag.. + 4-5 killar

Jag kommer att få dom till mina BITCHES!
Det kan ni vara säkra på!

efter "skolan" ska anna hämta upp mig.
vi ska förbi soc, sedan vidare till systemet.. sen då?
köpa en sallad kanske? ;)
undra om jag lyckas få med min anna med hem på en liten "mens-fika"?
hahah ordet mens kommer att användas flitigt idag!



fest ikväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0