Skriva av sig lite.




jag har upptäckt att jag är lika bra på att skriva då som nu!
min passion för att skriva kommer nog aldrig att försvinna.
jag har alltid skrivit
dagböcker, kärleks historier, artiklar, sexnoveller .. ja listan kan göras väldigt lång

Jag kände nyss att det kliade i fingrarna, jag var tvungen att skriva.
så jag läste mitt överklagelsebrev till soc och beslutade mig att skriva om det.
Och vet ni vad?
det blev 25tusen gånger bättre denna gång.
jag renskrev det, skrev noggrant och min handstil var "Top-Notch"

jag var nära på att börja rita runt-i-kring allting jag hade skrivit.
jag älskar att "kludda" på papper jag har lagt ner mycket tid på att "renskriva" och ansträngt mig för att skriva snyggt.
Jag ser verkligen fram emot uppsatts-skrivningarna i skolan . För är det någonting jag är riktigt bra på så är det just uppsatser och skrivning!
Borde man inte ge mig ett nobelpris för bästa skrivare? jo ibland borde man faktiskt det!
(ego-kär? näää inte alls)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0